flytten avklarad ....for now...

Fagtown..hur känns det. Folkbokförd i fagtown. one step forward and two steps back...som sagt... söka jobb på statoil kanske?
 Men det känns rätt bra. Ska fixa fint på mitt rum. har fri tillgång till diskmaskin å tvättmaskin. Ska rensa gamla kläder. Ordna i ordning...ja. och imrogon blir dte ju Gävle igen. Stor packning, Umeå biljett bokad..


saknar längtar saknar

och har dumma tankar virrande i mitt huvud som jag ska arbeta hårt med att få bort bort bort. jag är inte sånn

gymmet nästa med flickan som gör Fagersta värt att vistas i!


puss hej

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Visst är det tragiskt? Folkbokförd hemma hos mama&papa igen..
Men nu när du är här (eh,ibland iaf) känns det inte så farligt längre =)
Någon helg sen kan jag följa med till Ume och hälsa på också, visst? =)
puss!

Postat av: Maria

"ditt" rum??? ditt??? vårt.

2008-02-01 @ 11:02:59
Postat av: Mewala

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-11-08 @ 09:17:13
URL: http://mewala.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback