björkarnas stad nästa

Ibland när man börjar tänka... nej jag slutar där.


imorgon är sista dagen. Jag kommer återigen att överleva. Sen är det slutspurten till examen.
i övermorgon flyttar han.

ibland påminns man..och det känns...

det står fyra odiskade tomma kaffekoppar på mitt skrivbord, två filippa K, en från indiska och (ja jag ljög, ingen kopp) ett glas från Ikea...

man kan ju alltid kompeltera....

så var dte med det breda utlägget

destination okänd


nån bild  från åre...var väll inga höjdare kanske=)

image139


image140         image141




Kommentarer
Postat av: Jamilla

Och om en och en halv vecka är du hääär!

Postat av: Jamilla

Haha, Jonas körde alltså hårt och började redan i köket?! Starkt jobbat! =)

2008-01-17 @ 10:52:42
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback