björkarnas stad bakom mig med hjälp av veolia

Idag är första dagen på mitt nya liv. imorgon är första dagen på mitt nya liv...äääh crap

idag är jag ensam. kom hem strax innan sex i morse. Tågresan var allt ifrån bekväm. lyckades hamna precis vid en såndär dörr som smäller å pyser när den öppnas (om och om igen...) Väl hemma i min underbara säng började borrandet en timme efter att jag lagt mig och fortsätter än... Nej mitt huvud mår inte bra idag. alvedon nästa.

Jag hade mat i kylen. skönt..hade nästan mentalt ställt in mig på en morgonpromenad till affärn för lite mjölk. men slipper nu. Mina föräldrar kan trolla. Märkerna i golvet, väggarna...ja you name it..så bra täckta att man inte kunnat önska annat!

Hoppas nu veckorna går fort. Jag ska fylla dem med skola, träning, flyttpackning och bloggande.känner att det har hamnat i lite skymmundan...

tack Jamilla är du finns i Fag..annars skulel allt kännas jävligt jusst nu

idag ska jag ha min nya fina skjorta från MQ rean.



Kommentarer
Postat av: Jamilla

Anything for you honey!

Märkena i golvet helt borta?

Postat av: Maria

hette tåget veolia? jag fattar inte annars

2008-01-21 @ 22:24:36
Postat av: Torlejla

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-01-14 @ 20:05:11
URL: http://torlejla.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback