vill du bli min valentine?

Nya datorn är här och den matchar fin fint med min fina bloggfärg. Håller på att gör amig lite hemma och laddar ner nödvändigheter och ordnar upp. Men vi ska nog bli goda vänner jag och han.

Idag började dagen med en kall solskenspromenad med hunden lös i skogen. SEdan frukost och gymbesök sedan med flickan. Efter detta en kina buffe och lite ärenden på stan avslutat med vaniljhjärtan (Maria det var snuskigt!) och kaffe på valonen.

Jag är förvirrad och svårbesluten och panikartad gällande min Cuppsats. Får jag skrika rakt ut?
men vadå..har ju ändå till 12 imorgon på mig att bestämma ämne...luungt ju

imorgon startar dagen i samma stil med prom, gym och sedan hårfärgning. vi ska bli som ying å yang.

rosor är röda violer är blå...



image147

Kommentarer
Postat av: Antoniooda

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback