vadå, jag skulle väll aldrig vara negativ?

jag vill inte skriva nått nu. jag är sur. fråga mig inte varför. för det har jag inge svar på.
idag var jag vårklädd. nikepjux å klänning i skinnjackan. 10 minuter efter att tåget avgått var utsikten vit. VIT!! snö snö snö överallt. vad är det liksom?? vart är min vår, min vårsol, mina tygskor, solglasögon och fjärilar i magen. nej. vinter återigen. tog bussen till skolan och satte mig med en kopp kaffe och min massäck frukost.

sedan droger hela förmiddan. för det hade vi ju inte hört förut.... värt...INTE
snabbluch å beemovie som inte levde upp till mina förvntningar. mina jeans som skulle ha kommit in fanns inte och det blev ettpar superblåa byxor och en scones på waynes istället.

på tåget hem en "lillavännen" upprepande pappa och hans gråtande/skrattande/skrikande dotter tea... suck. Seriöst, hur många gånger kan man säga "lilla vännen" under en mening, under en tågresa, under nästan två timmar. Han borde ha medalj eller en ordbok...

väl hemma fungerade inte datorn och jonas har feber igen
jag håller mig i skinnet och ger mig inte ut å springer även om ja verkligen vill. SKA INTE bli sjuk nu! jag vägrar och är envis.

så...varför var jag på dåligt humör nu igen?

Kommentarer
Postat av: Tormodmariam

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback