under jorden bor det troll som äter maskbajs

Jag funderar seriöst på sängen snart..och klockan är bara nio.
Fått helmakeup idag å känns lite som en mask. men resultatet blev klart bättre än vi såg ut i starten.
Jag har ätit varmamackor å sen youghurt. nostalgiska banan mackor..nu är jag mätt. Jag skulle nog helt seriöst kunna leva på fil å youghurt.
Idag blev det inge träning, men imorgon ska jag köra lite igen! Blir bra...

fixa iordning sig å försöka läsa lite SBU kanske. Helvete va trött jag är på pedagogik.

Jag vill till umeå nu. Vill inte sitta här ensam å kall. jag vill ha varma kramar å varm hud å varma händer...

blä

måste tillägga att jag upptäckte en liten sorglig sak igår. ALLA mina dagboksinlägg på lunar är borta..mitt krypin finns ej mer....allt från år 2000... tyå åtta år,,,sad but true....kanske lika bra?

När jag ändå tillägger kan jag ju fortsätta... tror jag valt fel utbildning..jag har sinne för vissa detaljer..typ mode å inredning...kanske byta spår å ändra kariärsriktning? Eller som jag blev tipsad om idag att söka journalistlinjen...eller kanske skriva en debut roman ifall arbetslösheten kryper sig på. Starta eget eller bli världsberömd tapetdesigner. tål att tänkas på....

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Skriv en bok tycker jag! Det kan man göra fast man jobbar lite med annat vid sidan av.. Eller iförsig, allt med konst (allt konst-igt tänkte jag skriva, men det blev ju konstigt.. haha) går väl att göra samtidigt som nåt annat vid sidan av =)

2008-02-08 @ 22:25:16
Postat av: Jamilla

Äh men vadå, varför är din lunar borta?? TOG DU BORT DEN?? Eller tog någon annan bort den? i smyg...

2008-02-08 @ 22:27:27
Postat av: Mattiasklara

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback