Umeå, vinterlandskap?

Det var nästan sorlglit att lämna gävle igår, stan har aldrig vait vackrare. Massa nysnö som gnistrade i solskenet över hela staden i träden överallt! Och dess hödre upp man kom dess mindre snö. Men som tur var var även Ume vitt och det snöade tillåmed lite när jag äntligen fick kliva av bussen...


Nu var det alltså meningen att jag skulle plugga lite... JOnas är i skolan. Jag tog såklart sovmmorgon. Resan hit var trång.. fanns inge plats att plcoka upp datorn och roa sig lite. Slutade med nästan två timmars tele samtal till mamma . tack!

men som sagt nu är jag här..ska söka lite kursliteratur å sedan t amig mot biblioteket..såpass duktig ska jag ändå vara!När dte blir är en annan fråga...

Fick pannkakor med lingongrädde och keso när jag kom!underbart! okej...kanske klä på sig nu då...

ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Mariusagnes

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback