sool, vind å vatten

präglas umeå av idag.
vacker sol, kall vind, och slaskigt vatten...

Nu har jag moffat godis i aldeles för många dagar...men pojken fyller ju bar a25 år en gång i livet..(vi har använt den ursäkten på aldeles för mycket..funderar på att övergå till c-uppsats ursäkten snart.)

Tårtan står i ugnen och blir helt klart misslyckad..hade ingen form så fick bli långpanna...så en flerkatig prinsesstårta är väll en prinstårta vad jag har hört? tror jag det. för jag är en mästare på tårtor-....

Jag är trött...vi funderar på att lägga en förmögenhet på att gå å träna på iksu. Sen ska vi dusha å ner på stan för födelsdagsmiddag. mys mys å mello ikväll ska jag inte missa!

uppsatsen ligger på is för tillfället. men det är ju bara lördag en gång i veckan....

nu ska jag anfalla sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback