Snö...för det är så...

Laleh...

Min blogg är inte så jävla populär. Men det förstår jag. Säger inte så mycket av värde. Kan väll fortsätta i samma stil...
Har tränat idag..först 70 min morgonprom i skogen. SEn 30 minuter crosstrainer å sen en timma gym. Det blev bröst, axlar och rumpa. LÅter vettigt va? Nu är jag sjukt hungrig- LÅter även det vettigt...

Väntar på gryta.. å musik..
ikväll mello, olearys å smalsjö? lr?
Jag ska ialafll sy mig en kjol å hoppas jag ska kunna använda den...

Detdär med limegröna färger skulel kunna få vänta en månad...leverans typ 11 mars på datorn...suck å pust..
men idag är dte nästan vårväder- fem plus och slaks å snödroppar..

halleluja

Kommentarer
Postat av: Maria

vitsippor??!! inte snödroppar då?

2008-02-09 @ 18:11:11
Postat av: Jamilla

By the way, jag läser din blogg varje dag!

2008-02-14 @ 00:13:52
Postat av: Jamilla

By the way, jag läser din blogg varje dag!

2008-02-14 @ 00:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback