randigarutan

jag jobbar långsiktigt. tredje boken inköpt nu till min Harry samling för mina barnbarn. Och mamma påstår att man ska kunna ta svängen när den kommer. hallå jag vill veta i förtid!

Kört forden idag till och med i mörker. Den spann som en liten katt. en rutig fin skjortklänning inköpt, ska invigas imrogon! Även två block till pojken. Svarta och manliga så han slipper skämmas=)

Jag och mamma tog oss ifrån sjukkänslan och tog en dag i Avesta city. Solen sken men burr vad kallt det var!
Imrgon är en tidig morgon. Men ser litee fram emot en kaffe i skolan innan jag börjar. I nya limegröna fiket som matchar både mitt block och min dator och mitt sinne=) halleluja...

Sen Bee movie!!! ÄNTLIGEN, vilken fredag vi får=)

Bort bort bort bort bort med halsont, konstiga bihålor och lock i öronen. Jag är duktig idag och tar det bara lungt och slåss för att INTE blir sjuk. Orkar int emed det jusst nu...

Snart är det onsdag igen. Denna gång går tiden fort fort

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Hoppas du mår bättre snart då:)

Postat av: Maria

jag vill ha astrid lindgren böckerna också, eller filmerna... och Harry förståss. och Narnia! och Anne på Grönkulla... måste ju ha lite kvalitétslitteratur till den framtida generationen =)

2008-02-28 @ 20:07:20
Postat av: moster

.... och Mamma Mu, glöm inte henne...

2008-02-28 @ 20:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback