negativa tankar vs. positiva tankar

Drygt som attan. måste upp till fem för att ta tåget sex för att komma till Gävle, fast jag börjar 10.15. Så jag får ta mig till gymmet för att döda lite tid viket innebär att jag måste lyckas äta frukost kl fem på morgonen trots spykänslor. Vilket även kommer att innebära att planen att plugga på tåget kommer gå åt helvete då jag kommer somna. vilket i sin tur betyder att jag inet hunnit läsa dte jag borde då Maria ska låna boken...dålig är jag.Jag had eäven planerat att fixa håret å var alite fräch för en gång skull när man faktist inte bor i en resväska men även den planen gick ju åt helvete då jag kommer komma direkt från gymmet till skolan...

Okej jag lovade pojken att vara positiv. ett försök.:
Detta medför att jag kommer upp i tid. Jag är tränad och klar i tid och kan köpa någonting gott i skolan att mys äta på första lektionen, kopp kaffe, macka...kan ju även ha med mig massäck på tåget vilket kan vara mysigt,,,Sen till eftermiddan hinner jag lätt med tåget som går fyra hem och jag har hela kvällen ledig i Fag.

jag har även beställt en dator idag. (tog mig bara ett halvår) Jag är så nöjd! Limegrön och allt! KOmmer vara super bra!

räckte det med positiva tankar nu?

okej jag har ont i magen och känner mig som en töntig tant med konstiga utslag och oplockade ögonbryn.

Utgång i helgen var det?

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja fast på fredag kommer vi vara proffsigt och snyggt sminkade och se ut som filmstjärnor =)

Postat av: M

OOOH en limegrön dator! najs! har jag kanske smittat dej med grönsjukan =)

2008-02-07 @ 08:20:55
URL: http://miians.blogg.se
Postat av: Maria

å andra sidan händer det inte så mkt spännande att blogga m då heller.. "idag har jag klarat mig hela dagen utan nösspray. hostade upp massa grönt slem imorse"

2008-02-07 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback