lite fil med flingor kanske...

Onsdagen (jag menar visst ärdet väll onsdag?) gick åt att sova länge och sedan läsa carolina Gynnings självbiografi Ego girl.det var lite vårt att lägga ifrån sig så nu tre timmar senare är den slut å jag blev lite matt i kroppen av att bara ligga...

Va snackar jag för gojja klockan är ju bara halv tre. hELA DAGEN FRAMFÖRMIG JU! En löptur väntar..men första kanske lite nödvändigt pugg..lika bra..sm steg i rätt riktining tar en tillslut fram till målet.

är i umeå föresten..resan var lång och jag är trött på att vara en packåsna. men jag fick god pastasallad så jag blev mätt och nöjd. och tv;n har ännu ej slagits på så det bådar gott.

han är i skolan länge vilket är pink,,,men man får ta det som det är. det är helt klart värt resan att bara få sova ihop!

hörs...

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

ja umeå!!! wihooo!

Postat av: Hanna

umeå..shit va längesen jag pratade med dig!! men du är i fagersta ofta också eller?? vi kanske kan träffas nån gång snart?? vore nice!!

2008-02-21 @ 11:39:59
URL: http://hahannah.blogg.se
Postat av: Edvardsilja

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-04-26 @ 14:26:14
URL: http://edvardsilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback