hej hej dethärär elefanten hugo

jag tror de gör det medvetet. LÄgger några sjukt dåliga bidrag i varje deltävling för att de (vilka de nu är!?) ska få de de vill till final. Jag menar andreas och carola och Sanna är ju givna..Ola till andra chansen (vilka mer var med idag? lämnade inte enns ett avtryck...). Så Svenska folket vill ni att nå ryss eller caribien inspirerade ska komma till globen eller våra kära gamla shlagerdrottningar.

hoppas innerligt Att Christer i mello är ett skämt. Men Amy var så värd en final plats! 

botexkvinnan firar 25¨år som artist iår..ojoj vissa fattar långsamt....

Fotboll!!

Nu våfflor och njuta av carolas och andreas vackra toner (smart drag av carola!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ack så fel du hade!! (tur nog!!!) Usch Carola är sååå trååkig! Jag gillade dom söta pojkarna i rött - stiligt!! Stefan vill ha kebabpizza vidare - suck...Män har ofta dålig smak (lr tror dom är roliga) Förresten så garvar jag fortfarande åt när Björn Gustavsson skulle flyga - hehe dom tog nog i lite väl...det såg ut som att det hade kunnat gå riktigt illa!!

2008-02-17 @ 13:36:57
Postat av: Olavrita

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback