Åh va jag känner mig fåraktig

ja lite pinsamt faktist..att jag, schlager fantasten hade fel. Men tror inte det bara var jag. Av Carolas haka nere i backen att dömma så var det nog fler som trode de skulle direkt till Globen. Aja. Andreas röst är som sammet och balanserar upp botox kvinnans krax bra, och för en gång skull ser jag gärna Carola i final..så det kanske var önsketänkandet som gjorde min felbedömmning...

Och ja..jag håller med Fia. Björns flygtur gav magmusklerna lite att arbeta med igår kväll=)

Idag skogspromenad som vanligt..men om ingen lyckas lur amed mig på combat så blir dte nog löpning ikväll igen. Hade bra flyt på stegen igår och nästan så jag är lite sugen igen.

Jag har pluggat. kors i taket. kanske blir nått av min uppsats ändå...kanske...kanske..

ojoj nu inte långt kvar!! snart får jag kramas igen. dethär med distans suger...


image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback