morgonglögg?!

Det känns så konstigt att jag och sambon inte ska fira jul ihop...är det inte sånt man gör när man är sambo? Vi är ju tillsammans varje annan dag.. men inte julen...

Faktum är att vi kanske inte ses nästan alls under fyra veckors tid..

Men det är inte så konstigt egentligen. Jag vill vara med min familj, och han med sin, som vi så sällan nu träffar.
Han vill inte fara runt en massa som han brukar ( ni vet skilsmässobarn) utan bara ha en lugn jul...

Vi får se hur det blir i mellandagarna och till nyår. Inga planer lagda än.

Idag var jag uppe redan vid tio. Jag bad jonas tvinga upp mig och göra min gröt. Så nu sitter jag här. Men kanske en, två timmars längre dag...

Dvs. nu hinns det med lite Desperet!

HOj

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja, visst känns det märkligt att inte fira jul ihop med sin sambo. Jag ska nog försöka övertala min att följa med mig hem till fagersta, för jag vägrar att inte fira jul med er =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback