gottetider

Mitt finger svider, han har pysslat om den och plåstrat om. Jag skrek. Jag hatar våra köksknoppar

Intervjun  igår gick bra. Så tack för alla tummar som hölls!
Idag har det vart kvartal. Vissa riktigt bra låtar, vissa mindre bra. Dvs. som alltid.
Imorgon kör jag ändå gamla passet.

Besöket har kommit hem  nu igen. Vi har ätit god mat och kikat runt i stan och vart på julmarknad.

Nu är vi snaskgrisar, han köpte chips och jag glögg. blir nog en til kopp och en lussebulle tror jag.


Glad andra advent!


Kommentarer
Postat av: Hanna

vad gör köksknopparna??

Postat av: Jamilla

hanna: köksknopparna anfaller så fort man försöker öppna en kökslucka. De är nämligen väldigt egoistiska och vill inte dela med sig. ;)

2008-12-09 @ 12:17:23
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback