some thee?

startade dagen med en riktigt bra fukost, gröt med lingon och minimjölk, en macka med äggvita och lite kaviar och två kiwin...sen bortser vi från några skedar gräddtårta som slank ner i väntan på att gröten skulle vara klar...

Har satt på diskmaskinen, och vädret verkar idag tillåta en löptur som ska tas igen från gårdagen...

Till min lista av saker jag skulle kunna leva på ska jag lägga till kiwi, en helt underbar frukt!!(om man bortsre från blåsorna man får i munnen...)

Okej då har jag två planer för dage..lite jogg under dagen och gym vid halv åtta med flickan.
Sen har jag två borden...greja med uppsatsen...och öva pump program...
sen vill jag redigera lite bilder...

Ah..få se vad som hinns med... borde kanske börja i viktigast ordning?
Bilder=)

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Härligt, du kan det här med att prioritera! Bilder och träning går långt före plugg, bra jobbat! :)

Och ja, jag känner mig väldigt positiv och glad idag ;)

Postat av: Maria

här är inget löp-väder, bara slask och äckel... så jag tror jag skippar ut och springa idag =) ska på hundkurs m Ghanim, 1,5 timme i skitvädret, tror du han kommer att gnälla??!

2008-04-10 @ 11:08:26
Postat av: Bredejuni

Very nice site!

2008-11-24 @ 09:27:28
URL: http://bredejuni.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback