Santa Pola


image160
Resan beställd! En liten fiskeby på Spaniens östkust. Jag och älsklingen 7 dagar i Juni med sol, bad, mys och upptäcksfärder! Åh så jag Längtar! 

Längtar även till Valborg Då vi kör Uppsala i ny tappning. Fagersta med Lekar, champange, jordgubbar, picknick. Mycke bättre! Avslutningsvis TIMO på GM! Kommer blir suveränt! Såklart längtar jag även eftersom min norrlänning kommer hit då, hela huset i en veckas tid=)

 

I söndags var vi på barnkalas. Lillkusinen fyllde fyra år. Massa folk och gott fika. Söt Felix dregglade ner min mobil, men den har repat sig nu och lagt av med att pipa i tid och otid.

 
ja...jag ser rätt psyko ut=)

Idag var jag duktig och gick upp åtta och åt frukost och satte mig att plugga.. Inte kommit så långt, men tanken som räknas...tänkte t amig en promenad. Igår kom jag ut förns åtta på kvällen..känndes lite sunk. Ikväll blir det bröst och triceps. 13 kg ojojoj.



Aja..återgår till mina udnerbara vetenskapliga artiklar..kan knappt bärga mig...

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Gymmet vid 8 ikväll med!

Postat av: moster

vad avundsjuk jag blir, Spanien... Jag lyckas inte få mannen i mitt liv intresserat av Spanien, så gör gärna reklam för det...

2008-04-01 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback