letandet är över...

Det är hemskt, jag vill fortfarande tro att han ljuger, men så är det inte. Skänker en tanke åt Englas familj och även åt Pernillas....


om 24 timmar är jag hos jonas.
Snart Snart snart Snart Snart snartSnart Snart snartSnart Snart snartSnart Snart!!!!!!

aldeles för länge sen sist.

lite pappa bakad bröd igen kanske?
Imorgon en promenad, packa klart och äta ordentlig frukost och göra lite massäck. sen bär det av 10 timmar upp mot norr.gummstövlarna är packade, denna gång är jag garderad mot norrlands slask.

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, två gåner har jag tänkt ska vara mitt minimum / vecka, då är jag duktig! Tre gånger är superbra, men inte så viktigt... Jag tränar med Helena, det är skoj. Kul att umgås lite med henne också. Pojken är ju med ut och springer =)

2008-04-14 @ 00:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback