Käre gud, låt mig överleva

Så var man påväg upp mot umeå igen.   Denna gång med bredbandsuppkoppling.. få se hur länge det håller...
Resan började 10 från fagersta. Sedan blev det ett lunchbrake med JOhanna på brända. Riktigt vårväder och impulsköpte en vit vårig blus!

under hela x2000 resan övade jag Pump, gick riktigt bra! Satte de flesta!
Nu sitter jag alltså på bussen... det sägs att man sk abli mindre åksjuk när man sitter längst fram och kan se vägen. Jag sitter högst uppp längst fram och det är skit läskigt. Jag menar jag får ju döds ångest om jag ska köra genom en viadukt eller om en lastbil när det är mitträcke. Och nu..denna stora buss ska få plats mellan ett mitträcke å massa långtradare.. pulsträning, kallas det det?

Ska försöka göra mig nyttig och databassöka lite nu...döda tid så att säga... msn prata gärna mig mig! Behöver underhållas till max!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja shit, längst fram är ju asläskigt! får man ju sitta och ducka så fort det kommer en tunnel..

Postat av: Maria

nä terapi kallas det! haha!!

2008-04-14 @ 19:56:36
Postat av: Nudismus

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-11-25 @ 11:19:09
URL: http://nudismus.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback