Inatt finns ingen väg tillbaks...ingen alls

Grannarna satt ute i solskenet i bikini och lyssnade på håkans ljuva, tror du de vill bli mina vänner!?!?

Då pojken lyckades skolka lite tog vi oss igår ut till ersboda en sväng. En tok snabb titt på myrorna slutade i en portföljliknande brun skinhandväska för 65 kr, en liten snabb titt in på hm i en blommig blus för 49, och stoppet på nordens största intersport (vilket faktist var anledningen till trippen) ett par nike löpthigts! äntligen har jag ett par!!
Sen åt vi pizza på pinocchio.

Idag hade pojken fått långlunch pga det fina vädret så vi gav oss ut på en löprunda för att njuta av solen och mina nya fina springbyxor. Den 30 minuter planerade rundan blev en 50 minuter lång vilsespringning. Men lika glada var vi... dock hyfsat överkokt jag.

Nu har jag övat nån låt pump och ätit omelett. Ikväll ska jag på pumpen och kolla läget.

Hur var det med uppsatsen nu igen.....

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag tar det lugnt med vikterna, helt klart. Inte ökat alls. Känns lite mesigt med vissa, men okej. =)
Jaa fast idag har kaffe inte varit skiten.. haha! Men dock väldigt bra för piggheten, guu så trött jag varit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback