Hej mitt vinterland..nu är jag här

Nu  är det meningen att jag ska sitta på Umu å plugga, läsa metodböcker och leta vetenskapliga artiklar. Men eftrsom Jonas fick så fasligt brottom då han impuls kom  på att han skulle (rättelse; jag skulle) raka hanns hår 4 mm långt så hann jag inte riktigt med i svängarna och vi bestämde att han skulle ta cykeln och jag gå..istället fastnande jag här...städade hanns rum, efter att jag kommit hit som en virvelvind..(ja ni vet ju hur jag sprider mina kläder överallt...). Nu ska jag bättra på mitt nagellack... the girl with the perfect nails to cover her unperfect inside..except...my nails are not perfect anymore...

yeh yeh efter lunch drar jag ner..han ska ju trots allt vara där till fem

hittils. inge godis, en promenad. God start för att vara umeå...

vill shoppa litsa:
nagellacksbortagning
innegympaskor
överdragsbyxor
löptight
monday jeans ljusa..
.och masssa onödigt fina kläder

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Än så länge..film ikväll och lite bus på gymet igår =)
Your nails doesn't have to be perfect since your inside is =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback