Gul som solen

Solen skiner även i umeå. termometern visar på 10 plusgrader och jag får uppleva nyvår på nytt. Snön smälter och hundbajsen kommer fram.Morgonpromenad med pojken innan skolan. Men så matt i kroppenjag var..tog en "liten" tupplur och vaknade vid tolv. tack vare det fina vädret gav jag mig ut på en liten joggingtur.Det var tungt och drygt och pest och pina.men jag lyckades hålla benen igång i 30 minuter så jag nöjde mig med det.

Nu är jag nyduschad och har en blus lika gul som solen på mig. Väntar på att han ska komma hem så vi kan äta lunch och ta en tripp till strömpilen för en kaffe i solskenet.

För er som höll tummen igår kan släppa det krampaktiga taget och fortsätta återigen vid tre tiden på söndag.Igår gick bra. På söndag har jag mitt första egna pass! HUja!!

Vi nämner inte c-uppsatsen så mår alla bra

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Är det okej om jag byter tumme? Är blå och har tappat känseln i den jag höll igår =)

Postat av: Bilalsimone

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-02-20 @ 13:17:46
URL: http://bilalsimone.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback