en såndär...

VEM

Vem är i rummet med dej?  mor å far å äckliga myror

Vem fick du senast sms av? flickan

Vem tänker du på nu? Jonaaas

Pratade du senast i telefon med? jonas

Vems hus var du senast i? hemma
Sa du senast "jag älskar dej" till? joonas
Vem önskar du var med dej nu?  jonas
Vem är din favoritsläkting? jag favoritiserar igen
börjar blir lite tjatigt nu...


VAR
Var är din telefon? jackfickan...

Var är din mamma? soffan brevid å stirrar på mig

Var sover du?i min höga prinsessan på ärten säng

Var handlar du mest? ica kanske?

Var fick du tag i tröjan du har på dej? längst in i garderoben

Vart åkte du senast bil? gymmet fram å tillabaka

Var i ditt rum är du? inte på mitt rum?? vardagsrummet



VAD
Vad åt du senast? två kiwi

Vad drack du senast? kaffe med mjölk

Vad är det för färg på dina byxor? urtvättade mjukisbyxor från typ 70 talet

Var är den närmaste saken som är blå? i fotöljen..pappas tröja

Vad har du på fötterna? svettiga strumpor

Vad är din favorit färg? jusst nu gul, för dte är vår

Vilken film såg du senast? oj.,..vet inte..såg så ska dte låta senast på tv, gills det?

Vad hör du just nu? fins tv....


HAR DU NÅGONSIN
1.Hånglat i mer än 3 minuter? jhur defineras hångel? men.eh ja!??!

2.sovit i en annan säng? men lägg ägg, såklart

3.Hånglat på en bio? som sagt hur defineras hångel, min def. NEJ

4.Hånglat i skogen? antagligen

6.Sovit naken? antagligen

7.Kört över hastighetsgränsen? har nog hänt när högerfoten känns tung

8. Målat om ditt rum? några rum..även tapetserat..mitt rum..hm..kanske

9.Dansat framför en spegel? antagligen
10.Fått hicka?jomenvisst
11.Dumpat någon? jah jooo..
12.Stulit pengar från en kompis? verkligen inte

13.Hoppat i en bil med folk du just träffat? ja

14.Varit i slagsmål? inte vad jag vet

16.Haft känslor för någon som inte känt detsamma? jepp

17.Hånglat med en främling? jepp

18.Älskar eller saknar du någon? OOh ja!


den var ju måttligt rolig...


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag snor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback