Bloody sunday

Gårdagens PRO blev en sen kväll och jag orkade verkligen inte sitta uppe så länge. ändå somnade jag inte förns väldigt sent...Biljetten till umeå är bokad. 10 imorgon åker jag. Ska bli helt underbart skönt att få en kram.

Idag blir det ben på gymmet och en prom fram och tillbaka. Ska packa väskan och ordna grejer. Kollat lite på uppsatsen och inser att jag måste databassöka lite mer... kanske till kvällen..

Pojken blev bestulen på en helt ny ost och köttfärssås. Stackare, korridorsliv..jag säger då det.

inget av värde skrivet nu heller..målat mina naglar, både på händerna å fötterna..om det var av intresse?

Kommentarer
Postat av: Lokemarita

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback