aprilväder

iklädd vårkjol och gul blus åkte jag till Gävle för en eftermiddag i skolan. Framma i gävle var det pisskallt. Vinden piskade snö/vatten. usch usch usch.  Delat ut första enkäterna i alla fall.

Ett riktigt segt pass rygg och biceps körde vi idag. Inge pepp alls var jag. Nu äter jag mina efterlängtade rågfras. Skulle jag få välja en rätt att äta resten av mitt liv skulle det vara fil med rågfras. mmm fiiil...

Jag tror inte, jag vill inte tro att han är skylldig. Jag hoppas att Engla är i Spanien hos sin far, lyckligt omedveten om att hon blivit bortrövad....

Imorgon ska jag dela ut enkäthög nummer två. Sen ska jag försöka göra någonting som jag kan lägga mig på kvällen och känna mig lite duktig över.

På tal om sängen, nog dags. Sleep thigt
tack vare ett sms innan insomnande spårade inte mina drömmar inatt...även om de var nära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback