ANTS

Det känns som om jag har myror all over me. Kliar å kittlas överallt. paranoid, ja. men ändå, de är överallt.

Pappa drog i väg mig till gymmet redan till tio så nu sitter jag här tränad å klar. Rygg och mage blev det, även lite vader. Mycke folk trängsel..ny dålig magmaskin...

Ska väll plugga, kanske titta på innebandy. men först  ducha så jag är redo för vilket som.
Såhär kan man ju inte se ut,

föresten..effektiv myrdödningsmetod, sprejja på köksrengöring så dör myrorna och du får bort kladdet som lockar dem. HETT TIPS

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ny magmaskin?? tagit bort gamla? why?

Postat av: Nikolaiolivia

Thank you for the informative website

2008-12-05 @ 17:33:21
URL: http://nikolaiolivia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback