Änglar...

Vad jag verkligen önskar att ingenting hemsk hänt Engla. Hoppas hon hittas inom kort och mår bra. Att det hela bara var en hemsk mardröm...


nu vill jag sluta drömma, jag vet ju att det bara är lögn

imorgon delas första enkäterna ut. Dvs en gävle tripp imorgon..


Snart gym med kusinerna. Gym besök med Smalsjö tidigare idag, och hälsade på i hennes nya hem och fick färskpressad morot/äpple juice. vilket lyx...jag vill också ha ett hem med nattduksbord, fotografier och platt tv med min älskling...

men först en kopp kaffe

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är hemskt med stackars Engla. Följer vad som händer hela tiden.. synd bara att man inte bodde där, då hade jag lätt varit med på skallgången. Huvva. Hoppas hon hittar helskinnad iallafall. Men man börjar tappa hoppet..

Postat av: becca

men du.. gym 2 ggr på en dag??

2008-04-08 @ 06:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback