ambivalent

Jag har så otroligt svårt att bestämma mig. det spelar ingen roll om det handlar om att välja paprika i affären eller örhängen för dagen eller åka till uppsala/umeå eller inte.

Det blev Uppsala idag iallafall..vet fortfarande inte om jag vill eller inte. Men någon gång måste man ta ett beslut. Pappa köpte paprikan igår.

Vad lätt det vore om man hade någon som kunde ta besluten åt en när det kändes svårt. För oftast bryr jag mig ju inte om vilket...helt otroligt att vi lyckades beställa resan så pass snabt ändå...

Äntligen ev. hittat lite artiklar..en del kvar att plöja igenom. konstigt att en å en halv dags plugg inte gett mer än några stycken i uppsatsen. Trött man blir...

Hursom nu roadtrip mot uppsala. två dagar med flickorna. Lika bra, kan ju inte hålla på med mina pensionärsfasoner hela dagarna....även om jag för studen trivs här i soffan under en filt görandes ingenting..



today i am beautiful as hell


image177





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback