toppklass

och frukosten var verkligen i världsklass.kommer bli svårt att inte åka dit varje helg i fortsättningen. dock blev dte inge skidåk eftersom invigningen kört slut på banan och kvar var endast is och vattenpölar (dock var det några tappra skidåkare ute i svängen, vi hade lätt kört ihjäl oss)

idag har jag och maria politikat oss genom en redovisning. det är fanemig otroligt att man med blont hår och ett leende kan ta sig igenom det mesta. maria y Leila duö pua´! (ah ni vet som de säger på mello festivalen, franska tror jag det heter)

nu iväg.träna å sen p-möte, imrogon är en lång dag (fast alla är väll 24timmar?)


hoj

Kommentarer
Postat av: M

Det var en idiotsäker plan: le, svara runt frågorna och spring från redovisningen när artikeln är inlämnad! =) And two points goes to... MARIA & LEILA!!!!!!!

Postat av: Maria

haha det ser ut som Maria menar oss! Maria & Leila =) lite som på den där festen i fagersta "Erik och Jonas"...

2007-10-09 @ 16:09:44
Postat av: moster

Hur gick det för Jonas, kom han in på polishögskolan????

2007-10-09 @ 18:41:14
Postat av: Jamilla

Jag fick ditt sms =) var ju tvungen att kolla vad det var du skickat.. hihi.
nya numret är min rubrik med ett + före. Vet dock inte vad det kostar att skicka...

2007-10-10 @ 23:16:18
Postat av: Maria

men kunde du ta djuret då?

2007-10-11 @ 06:53:33
Postat av: Ravnkaisa

Thank you for the informative website

2008-12-05 @ 15:52:37
URL: http://ravnkaisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback