mondag morgon, klockan ringer himlen är blå

konkandes på en hel massa grejer stöter jag på Ethel som påminner mig om att varmvattnet är avstängt idag...attans babianer!!

blir en frukost å sen en tripp till gymmet då..så man kan snylta dusch..iåförsig en skön start på dagen så jag ska inet klaga. snart skola och vi får hemtentan. ruggigt

igår tog vi en dagstripp til Fag och bytte däck, hämtade lite hemmagjorda sylter å åt finsk korvsoppa och äppelpaj till efterätt.

dagens tipss: Jo, även om dte står ej vispbar på matlagningsgrädden så går det. Smaken är sedan att diskutera och jag föreslår att vispa i två ägggulor och vaniljsocker efter smak. å vips så har du en vaniljvisp som duger;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Varför tog du en grädde som egentligen inte var vispbar...istället för att göra det enkelt för dig menar jag...;)

2007-10-16 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback