i like to move it move it

I helgen blir det  flytt. Ev. redan en liten flyttlast idag för känslans skull. Lägenheten sägs upp i dagarna. Känns lite konstigt. Oviss framtid, med det ordnar sig. Jag är inte orolig.

Julmiddan som ska bli tradition ska ändå hållas här. Så försök inte smita tjejer! måste bara skaffa ett köksbord...

Uppgift 7 kvar. Sen blir det andra bullar, men axeln börjar skrika, så lite fil och sen ett gympass blir bra i pausen.
Jag är inte så hyper nöjd över uppgifterna, men som mina gode blonda vänn sa, bara man gör dem så..att hon har formulerat sig konstigt på frågorna får hon skylla sig själv på. jag kör stenhårt på den.

ikväll är det desperet

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Va?! Ska ni flytta? varför?

2007-10-30 @ 15:27:20
Postat av: Jamilla

vad gör du efter januari då?

2007-10-31 @ 00:49:36
Postat av: tina

hehe..undrar vem som klackte den kommentaren =)
Men det ar valdigt sant, sa det maste ha varit en oerhort intelligent blondin!!

2007-10-31 @ 10:10:45
Postat av: Hanna

flytta?? vart?? herregud, vet ju ingenting om dig längre..panik...

2007-10-31 @ 13:17:00
Postat av: carro

nejmen leila. nu hänger jag inte med. flytt? vart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback