dagvild

Igår blev jag av med min Goya oskuld. Det var modevisning på kvällskvisten. Medverkande var såklart Gävles hetaste butik Carlings (även om många efter gårdagen säkert skulle anse att "heta under" kom snäppet före, så även jag)
Jag tyckte Brixx var roligaste. Jag har underlig humor. Hur som var det en pärs att hålla sig vaken fram till halv ett när vi med raska steg gick till bilen i den isande höstkylan. Väl hemma togs en kopp stormvarning och sen sängen!

Snart bär det av till jobbet igen. Jonas har fullt upp med hockey å annat grabb trams. Så för mig väntar en härlig kväll med plugg ocg träning (om ingen oförvarnat hindrar mig)

nu fixa håret
hoj



Kommentarer
Postat av: jamilla

gick du modevisning? eller var du på modevisning?

2007-10-27 @ 20:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback