brödbak i stora lass, tur att man har stor frys

igår bakade jag bröd, idag bakar jag bröd. jag vill baka mera bröd. Har någon goda relativt nyttiga recept att bjuda på? jag har några om någon vill sno=)

jag tänkte plugga nu. men det går gubbar utanför mitt fönster så jag känner mig lite obehaglig här jag sitter. De borrar även sjukt högt precis vid min säng så jag vaknade av att hela sängen vibrerade..idag som var min sovmorgon för denna vecka...

är i pysseltaget. Tvättar och bakar å står i. Ska väll dammsuga rummet också. Allt för att slippa plugga, men sen kommer det som ett slag i magen.

Två eximinationer avklarade denna vecka. Maria and Leila två poäng! grymma vi.
ska ta tag i nått skolgrejs nu, å ge mig vidare i städa taget...

pojken får besked i November..ett tag kvar. Föresten moster har du nå goda enkla fisk recept? typ dendär creamefräsh fisken å sånnt...Maria vill ha!=)


guuuuud mina öron dööör. i med öronplopparna!

Kommentarer
Postat av: moster

Jag kollar det! Kram

2007-10-11 @ 11:27:14
Postat av: carro

åå hembakatbröd? har du provat rallare och tolvsbolimpa? gottgott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback