regn slickar som vanligt gatan som en fuktig kall ruggig tunga

idag ska jag och pappa ut och springa en sväng. imorgon ska jag till sthlm med Janne. kom på att man borde kankse höra med familjen där nere om de har tid för en fika. sen kommer jonas! ska bli så skönt!

nej tror nog jag tar en till macka nu...kanske lite te också.

snart äre fanemej jul. kramar blir det då! najs.

idag har jag hittat en soffa. den ska jag ha i mitt och jonas hus. den kostar 11000. det är den värd. för den har extra bred divan för två

här är det pinkigt väder med gråa blöta inslag

Kommentarer
Postat av: becca

Hus?

2007-11-22 @ 17:45:23
Postat av: Jamilla

Janne? Min bror? vad ska han dit och göra?
Värsting, vart ska ert hus bo nånstans?? Får mitt hus bo bredvid ert?

2007-11-22 @ 19:29:56
Postat av: jessica

11 tusen för en soffa var ju inte farligt alls. vart hittade du den?

Postat av: Cityrotterdam

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2007-12-28 @ 22:37:46
URL: http://cityrotterdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback