raaaap

idag var jag sen. Jag kasta på mig skorna. kutade till bilen. hann fräsa en del åt jonas. sprang över toget. blommhandla frågade om jag var sen. jag nickade lite artigt och sprang vidare mot gallerian dörrarna. och där tog det stop.hann precis stanna för att inte springa rakt in i glasdörren. All helgonna afton..att ingen påpekat det för mig..tog mig telefonen och ringde Tomas för att försökra mig om att det faktist var han som skulle öpnna och jag börja tolv...inge svar. En tvåtimmars kaffe på stan innan jobbet fick det bli. Då ringer tomas upp. Jag svarar och förklarar snabt varför jag ringt honom i panik angående öppningen. han låter oförstående (nyvaken antar jag). jag säger "ses snart" och lägger på. Förns då slår det mig. FEL Tomas!! inte konstigt att han lät som ett stort blinkande frågetecken. (Gotland tomas från två år sen..för er som vill ha mer detaljer) pinsamt...eller allmänt knasroligt bara...hursom. sedan gick väll dagen relativt som den skulle. jobb- innebandy..slöa...skriva brev..å poff var den dagen slut. tre koppar kaffe hann jag få i mig idag i alla fall...å tvätta håret. good me

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha, knasroligt! shit va han lär vart förvirrad =)
Har du spelat innebandy? eller kollat?
Och ja, ditt första förslag var rätt.. typ

2007-11-04 @ 02:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback