Färdig!!!

Nu är jag mätt. lagade wook med nudlar och honungs- och sojamarienerad quornfile.
Redovisningen är avklarad och 30poäng är nu lästa för denna termin och tempot går åter ner på normala 100%!! Fasiken va skönt.
Har köpt en ny handduk idag och ska nog dra ner på stan om ett tag å kika runt. först ska jag sova en stund middag. Det har jag förtjänat!

sa jag det? Lägenheten är nu uppsagd och jag måste vara ute till den 1 februari kl. 12. En besiktningsman kommer att anlända närmaste månaden...läskigt med tanke på brännhålen i golvet. Jag och johanna funderar om märkerna var  där när vi flyttade in eller om ett tappat fat med stearinljus kan göra sådan skada? Hålet i garderobsdörren jag lyckades åstakomma i veckan är inte mycket att göra åt. normalt slitage kallas väll det?=)

I helgen väntar jobb och ev. middag hos mian. Måndag- onsdag är det skola för fulla rullar och sen bär det av till Fagersta...

kan det inte bara bli den 14-de


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ute 1 febriari? Jag tyckte du sa fram till första mars?
Stearinljus kan heelt klart göra såna hål i golvet!

2007-11-01 @ 15:32:30
Postat av: becca

vaddå är du klar sen!? va ska du gö?

2007-11-01 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback