desperet

voi voi voi tuli liikaa syötyä... maha aivan paisuu...


snart fredag igen
imorgon ska jag och Sara till västerås för att inhandla bokhyllor och andra nödvändigheter. sen ska jag åka tåg med mamma. idag var planen combat och jag hoppas på att kunna hålla den. Mina höfter gör av någon konstig anledning mycke ont och jag är stelare än en gubbe jag såg idag på sjukhuset, och han fick ändå ha en käpp!

var tioende man som tränar på gym i stockholms län har använt narkotika under de senaste 12 månaderna. jag är drogfri...men jag är ju ingen man...å inte bor jag i stockholm heller...så var det med det

ikväll missar jag desperet...om jag inte lyckas ordna på nå vis

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Erbjudandet är väldigt lockande. Får jag dubbelsängen? =)

2007-11-13 @ 18:22:15
Postat av: moster

Johanna kommer i helgen, har du några bra, enkla vegrecept?

2007-11-15 @ 19:12:04
Postat av: Maria

jag har missat alla bra program denna vecka, tragiskt... helgen kommer att tillbringas i soffan framför diverse repriser =)

2007-11-16 @ 19:12:41
Postat av: Jamilla

Hörru, dags för en updatering! Hänger ju inte med alls i vad som händer därborta ju...
PUSS&KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback