wwwwrrrrrooooooom

Nu måste vi köra rally fram till torsdag. Idag ska resultat delen vara klar. Sista intervjuerna nu på förmiddan. sitter här "sätta på sig skorna klar" men insåg att klockan bara var nio. tio ute i andersberg... fullt ös medvetslös som min goda vänn Maria brukar uttrycka sig;)

I fredags åkte jag till Fag. Åkte ut till vad bystuga och fick instruktioner om lördagen. 10  nästa morgon var vi i full gånbg och lagade bröllopsbuffe´. hem en snabbis å duscha å sedan tillbaka till bröllopet. Otroligt bra band, bra stämmning och allmänt superkul! Vi serverade,fixade mat, stod i baren och agerade Ivar vakt. hem vid fem och tillbaka till tolv och städa. jag kan upplysa folk att man bli precis lika bakis ävenom man ine dricker en droppe alkohol. Fortfarande toksliten...Fullt ös medvetslös...som min goda vänn Maria skulle ha uttryckt sig

Nu ska jag nog ge mig av..de där bussarna kan man aldig lita på och tänk va jobbigt att komma sent när folk är snälla och ställer upp.

tankarna åter tillbaka till b-uppsatsen slå hårt på huvet

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag med jöttetrött fortfarande.. men som du säger, fullt ös medvetslös.. Kommer behöva sova typ en vecka när skolan är slut. Lycka till med intervjuerna!

Postat av: Fullt ös medvetslös

Nu ger vi järnet sista dagarna! på fredag firas d! Men innan dess måste vi lägga till att fixa min klänning på att göra listan oxå... o ja måste hämta mitt pass annars blir d inge Bulgarien o det får INTE hända!
Kör hårt m intervjuerna! FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

2007-05-28 @ 13:26:10
URL: http://miians.blogg.se
Postat av: Fullt ös medvetslös

Nu ger vi järnet sista dagarna! på fredag firas d! Men innan dess måste vi lägga till att fixa min klänning på att göra listan oxå... o ja måste hämta mitt pass annars blir d inge Bulgarien o det får INTE hända!
Kör hårt m intervjuerna! FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

2007-05-28 @ 13:27:59
URL: http://miians.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback