växlande nederbörd

kan folk bara sluta ringa mig när de vill seriösa saker? Jag kanske inte sitter inne med alla svar! Jag bara bor här ju....

idag vaknat av en finlandsfärja, sovit lite till, vart på en promenad, ätit min gröt och johannas macka, haft handledning..ringt en kvinna och druckit en mellan kaffe och stillat min kropp.Har även shoppat presenter=)
senare blir det pump 19.35 och sen DH i vanlig ordning och kanske inköp av en jalusi så man slipper dö av bastuvärme så fort man vistas i köket...ska man nu bli här i sommar så kan det nog vara livsnödvändigt för både oss och våra kära kryddor.

Kan inte låta bli att känna mig som en vandrande flodhäst
röda kärnfria vindruvor är underskattat (15 pix på konsum denna vecka!)

det var dagens visa ord. ja..som sagt bättre blir det inte med denna hårfärg

ses till veckan då!
image51


obs klicka på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Hahaha... hur kunde du göra sådär med bilden??? från flodhäst till taxipuss? =)

Postat av: Hanna

hehe coolt, tell me how you do it =)

2007-05-25 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback