torsdagar är inte mina dagar

Har tränat. Det var behövligt. Hatar när jag segar ner mig själv. Även om folk i min närhet påstår att man måste ha vilodagar ibland. Men fan..man mår ju faktist inte bra av det. även om kroppen kanske behöver det ibland. Typiskt att jag ska få halsont nu då. Hursom en timmas pump är kört. Tydligen sjka jag cykla från 9-16 imårrn. Tänkte lämna hunden till han dendär...men tydligen ska han jobba..men, det ordnar sig. JObb är överskattat. Fick schema idag. Jag tänker härja om tiderna. Orka anstränga sig när solen lyser!? Kursen avslutad idag..det är nu man måste ta ansvar. Jag är inte på humör för ansvar. jag vill inte tänka, jag vill inte göra. Jag vill helst av allt ligga på en gräsmatta, lite halft under en björk, titta upp i den klarblåa himmlen och bara vara. Istället får jag halvpanik och vet ingenting förutom att jag absolut inte vill vara dum. Så jag äter lite så blodsockret håller sig uppe och jag håller mig snäll. det låter väll?

Äh

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ligga på en filt på en gräsmatta och titta på himlen och på de små vita molnen som svävar förbi låter som en alldeles utmärkt idé! Jag är på!
Bara ungefär 6 veckor kvar, sen är vi där.. Hang in there honey!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback