tjock rock clown

en dag i solen(?) nja lite sken den iallfall..och blåste en gnutta kallt. men mat på bocken blev det ändå. nu har jag onti magen och känner mig som en tjockis som inte alls pallar att bära upp en bikini. piss för sommarmode. jag gillar pös.Marias bikini var fin

men vi ska fasta för vi har inte råd med annat, eftersom jag ska köpa jeans i morgon...och ev en tshirt som jag hitta idag. det blir mycke pengar det...blä. om allt ändå vore gratis såkan man ha vackra saker runt om sig och på sig och vara en gnutta lyckligare(?) även fika på stan blir budget, termos å hembakt. vi blir domdär folk pekar på=)

snart åker Ghanim och syster och jag blir kvar. Jag ska träna och känna mig lite bättre....

Kommentarer
Postat av: Anonym

budget är bra! ta en picnicfilt å sätt er mitt på torget vetja! så kan -nim vakta er mot alla stirrande människor! ;)

2007-05-09 @ 11:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback