tisdag igen

tisdag i rasande fart. bra början på veckan tre timmars träning och två morgonpromenader=)
två intervjue gjorde och letar febrilt efter en tredje och fjärde. mycket kvar denna veckamed poff så kommer den vara över och förhoppningsvis allt klarat. jag har inhandlat en lagom okej bikini. verkligen skräcksenario detdär med bikinsar och provhytter usch usch

ska försöka börja på ett bildspel nu. spännande säger jag bara.

han kom in! 25 blir det ume! och jag ska hålla tummen så hårt så jag får blodstopp. Basse får vi komma och bo hos dig den helgen?=)

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Vem kom in på vad i Ume??

Postat av: Jamilla

Åh va kul! grattis till honom =)
Förresten.. Skriv namn när du skriver kommentar, är ju så drygt med anonyma,då måste man ju tänka efter.. hehe

2007-05-22 @ 22:29:37
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Markemmy

Great site!!!

2009-05-26 @ 09:18:25
URL: http://markemmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback