shoppoholic

lite avklarat mycket kvar. men nog hinner jag andas emellanåt fats jag egentligen inte borde.
har nå konstigt matsug/absolut inget egenlitgen smakar...

färdigpackad inför helgen. blir nog tåget om en 40 min. jobba nästa igen. men ja..pengar är behövligt. blir full rulle.
skulle iåförsig kunna tänka mig att ta det lite lugnt åka sent och träffa Jonas lite...

trött är jag också. löpning ikväll javisst!
gårdagen spenderades här. vid datorn. ajaj å fy. snäll han som kan så mycket om här i kring=)

shoppingsug och pengabrist

nu kalleankaspocket yeh

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jobba nästa helg? du missar väl inte jannes student va?

Postat av: carro

hur gick det med jobbet? fick du det?

2007-05-25 @ 19:14:51
URL: http://carrohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback