Resume´ av gårdagen

jag sammanfattar väldigt kort.  Dagen började tok för tidigt med en morgonpromenad, sedan frukost och en kort powernap. En 30 minuters joggtur i motvind och vidare mot stan. Där var det snorkallt men ändå skönt i solen. Vi picknickade, drack champange och jordgubbar..träffa både Sofia,JOhanna och Basse. trevlig trevligt. Vidare kissnödiga mot stan där toaletterna var antingen avstängda eller toklångkö. Tog bussen...som dock satt fast i korsningen...men tillslut var vi hemma och vi fick njuta av att kissa!. Grillningen förbereddes och lite upppiffningen skedde...(nämde jag att förfesten vi skulle på blev innställd?) hursom jag dukade och städade lite så vi kunde förfesta här..jag menar vi skulel ju ändå vidare såfort vi ätit klart. Maten var super god och vin med hallon är mums. Försökte rätt tidigt redan få tag på en taxi...men nej...de vägrade... aja...bestämmde oss för at ta bussen till stan iställett och gå dirket till ÖG iställe för förfest hos Pär. Vi väntade...väntade..väntade...å sen precis när vi skulle ge upp såg vi den! Bussen! alla tjööt av lycka! och bussen far förbi oss i högt tempo.... Herreguuuh vilken ilska. Så kort sagt. Vi blev fast i Gälbo. Poppade popcorn, kollade på sex and the city och drack grönt te.  Jag tänker köra hem i eftermiddag...borde inte vara några problem?
gustav lyckades få tillbaka 100kr på våra biljetter...så det kunede ju gått sämre. Lärdom av detta? Valborg i Uppsala är överskattat. NÄsta år startas en ny tradition. Ikväll vill jag bara kramas. Nämde jag att över 70 pers blev omhändertagna av polisen i uppsala för fylla igår? (jag var inte en av dem!)

tack för helgen flickor! Det är iallafall positivt=)

Kommentarer
Postat av: carro

haha bättre att hålla sig i stan :)

Postat av: Runarjenny

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-09-23 @ 08:21:06
URL: http://runarjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback