ny vecka. jag FÅR panik

back in gefle. han kom och mötte upp mig på tågstation. sen var jag så seg och trött så jag bara låg ner och var tråkig. dock hann nog klockan ändå bli två  innan somnandet. 

så gårdagen i korta drag. Upp sex, vidare till jobbet. JObba. Fika/lunch med familjen på hempan vid ett. Sluta fyra. packa, ut å springa småstigar i skogen. hem duscha kasta ner mat i låda och kuta till tåget. Tåget var tok fullt!! aldrig vart med om liknade. jag brukar ju vara helt själv! fick inte enns sittplats så jag kunde sova.=/ Dock sällskap av maelona.

msn vill inte fungera, nätverket vill inte fungera, jag är trött, har lånat pappas dator så jag ska kunna plugga...
äh ska slöa lite sen stilla mitt samvete med b-uppsatsen. allt ordnar sig till slut...

jag ska döda hjärnspöken

Kommentarer
Postat av: Maria

här med!!! som fan, jag fattar inte! döda dem. jag skyller på stress och trött, snart sommarlov som tur är.

2007-05-21 @ 20:59:28
Postat av: Jamilla

Stress är riktigt bra mat för hjärnspöken.. Dom blir jättestora och dryga då. pissigt som fan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback