helg återigen, denna gång tror jag på det?

att vissa tror att de kan bete sig hur de vill bara för att de har grått hår och har levt några år längre än mig. Jäkla kärring säger jag bara samtidigt som jag måste skratta åt det hela. cyklade på stan så kommer hon fram springand emot mig å ger mig en ordentlig knuff. Jag flyger åt sidan med cykeln in i en annan kvinna men lyckas hållamig upprätt.

jag är tok trött. Uppe innan sju, kort kisspromenad med hunden, vidare till gymmet 30 min. core. kasta i sig frukost. cykla till skolan till nio. sen cykel orietering mellan nio och halv fyra...det blir några mil det..och en hel del ont i rumpan. Kul att jag är snorig som få och mitt huvud värker och min hals och det var kallt och jag blev biten av en jävla myra och att jag faktist inte bryr mig om vad en korvsjö är eller hur en alm beter sig på våren. och tur att jag inte är det minsta negativ när dagen avslutas härligt med tant incidenten. istället för att bryta ihop och gråta pga. mitt låga blodsocker moffa jag i mig en stor portion gröt och hoppas det hjälper.

Tur att dagen inte är slut. Jag ska sova nu. kanske äta nå mer. hålla för öronen för att slippa höra på gnälldjuret.
Sen ska jag vakna och vara pigg å glad och hoppas att nån vill kramas med mig ikväll för dte vore trevligt. om nån inte är för trött efter jobbet som slutar 22 vill säga=/

Kommentarer
Postat av: Jamilla

mysigt att kramas..
jag är också helt slut. har jobbat sen 12.. kul! men tröttande för huvudet.
jag har också ont i halsen!! vi har väl inte fått nå jävla valborgsvirus och blir sjuka i flera veckor??? då dör jag hellre. (eller inte)

Postat av: Maria

jag har inga valborgsvirus...

2007-05-04 @ 22:54:40
Postat av: Gautejeanett

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2010-05-24 @ 08:15:25
URL: http://gautejeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback