fyra vacka fin senare

provjobbet blev uppskjutet till den 24... trisst att d blev så långt fram. Men då hinner jag ju planera en najs outfit iallafll!
Jag är seg som en daggmask som är halvtorr. tror bakisheten kom idag. Rätt åt mig.

Har vart på Kommunhuset idag och samlat information. Det gick super. Nu ska vi bara få tag på några villiga hälsotrampare så kommer dethär gå kanon!

Han är så snäll. Åkte hanns nya båt i kvällssolen. Åt nachotallrik och kolla på film. Somnade tidigt och vaknade mysigt. Fick mig till och med en matlåda med rester och sitter här nu mätt. Ska nog ta en kopp te så jag kan sluta frysa nån gång. Kall i hela ryggraden. Annars löser nog combaten och kanske lite solning det till kvällen. Brukar bli svettigt som bara den.

ska väll leka spion nu eller kolla resor eller nått annat...

vad är det med mig Maria och Vacka fin? herreminguh. vi sjnuker i åldern....men en stpr eloge och kors i taket för första komentaren!! du är bäst! och gör goast kakor=)

sist men absolut inte minst. GRATTIS SYSTER PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

image47


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback