fucking öster

knaprar morötter och väntar på tvätten. Kul att maskinen inte hade gått igång så fick lov att boka tre timmar till. och nej tvåan var inte ledig så måste flytta över allt till ettan. ATT saker ska vara så jobbiga. men rent blir dte ju..och det var på tiden..har använt slut på tilloch med mina bikinitrosor nu. illa illa

Solen har skinit och jag har solat lite och mina hår på armarna börjar se ljusa ut nu hehe. v.24 ska vi utomlands!! måste hitta resa annars blir jag putt!

påtal om putt tror jag Carlings gick åt helvete. men klarade ju första gallringen iallafall. och kan jag rå för att det var två chefer som intervjuade mig och den ena var het och jag hade svårt att koncentrera mig.... jaja bättre lycka nästa gång

Sitter med lite uppgifter och försöker komma någon vart. Känner mig lite duktig...fast mest inte. Funderar va det blir för träning i dag. Step är ju skoj men min favvo instruktör är barnledig nu=( så kanske löp skulle vara på sin plats?


fucking öster alkoholister och mentalsjukas tillhåll. ta mig härifrån

låste tillpåköpet in mina kläder i tvättstugan piss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är varmt välkommen ner efter jul! Kommer ligga mer i vågorna än jag kommer ligga...

2007-05-10 @ 03:01:36
Postat av: Jamilla

Haha.. var den ena chefen het till på köpet? shit... då äre fan inte lätt att fokusera.
Vilka ska du utomlands med?? Jag hoppas verkligen att du inte är borta när jag ska ha min examensgrillning!

Postat av: Jamilla

Äh,det vet jag inte... någon gång i slutet av juni, fast före peace. fast det blir ingen superstor grej utan mest bara mat för dom som vill komma och kanske lite sprit =)

2007-05-11 @ 17:04:16
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Very Bad Girl

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2010-11-25 @ 09:15:08
URL: http://very-bad-girl.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback