blue sky and champange

massor och inget
jätte bra och mina hjärnspöken
tur att livet inte är svart eller vitt
kanske en gnutta himmelsblått?


image43

morbror påståd en gång (eller ville få oss att argumentera som de kloka människor vi är) att internet tagit över unga människors liv och och det var ett ont som inte skullle behöva finnas. utan det skadar att vara beroende av det. och det är sorgligt hur folk "umgås idag" Vi tyckte att internet var ett smidigt sätt att komunicera när andra möjligheter inte finns tillgängliga. Jag börjar ändå känna att begäret minskar men behovet kvarstår. Dvs..jag måste fixa min dator. Hur ska jag annars kunna dela med mig av sånna härliga vårbilder som denna och skänka en gnutta glädje till er andra som inte hade möjlighteten att vara med.

jag har ont i magen. Det suger. Alvedon är skiten.

image44

flickorna på hörnet är bara för syns skull...



Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha, du använde det nya uttrycket!! Nya balla uttryck är skiten! =)

Postat av: Maria

Naproxen är bättre, jag promotar för fullt. =) finfint mot mensvärk, lite mindre bra mot huvudvärk, isf rekommenderas en klassiker: brusalvedon. Ipren är bara äckligt.

2007-05-03 @ 15:02:55
Postat av: Maria

och hjärnspöken har vi allihopa, jag ignorerar mina så gott det går, lever i nuet och gör det bästa av situationen. eller, försöker iaf. går det åt helvete så gör det. jag kommer iaf bli en hejare på frisbeegolf =)

2007-05-03 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback